جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: دولت چهاردهم با بهره گیری از تجریبات دولت پیشین در جهت تحقق اهداف جامعه اسلامی و تعالی ملت حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس اظهار داشت: کاهش تورم، مسکن ملی، ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش آموزش و پرورش، پیشرفت در بخش فناوری و طرح‌های آبخیزداری و محیط زیست از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم حضور ایران در مجامع بین المللی برجسته شد و شاهد افزایش امنیت داخلی بودیم.

وی اضافه کرد: مسکن ملی یکی از طرح‌های خوب دولت پیشین بود که بهتر است در این دولت تدابیری برای رفع مشکلات آن اتخاذ و بهتر است در مسکن ملی، کار اصلی به دست مردم و دولت فقط حمایتگر و پشتیبان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز در یاد دادن تعهدات اجتماعی و مهارت‌های زندگی به دانش آموزان و دانشجویان کوتاهی کرده‌اند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: حضرت محمد(ص) قطب عالم امکان و فلسفه عالم وجود است و افتخار ماست که از امت ایشان هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha